zaterdag 10 juli 2010

Va-et-Vient







Mijn droom is uitgekomen! Een spoorhuisje in de Creuse! Een gebied waarin mooie natuur is en veel beekjes zijn om in te zwemmen of vissen. Een schitterende streek om te wandelen en veel te doen is. Door deze natuur laat ik me ook inspireren om abstracte bloemen en abstracte schilderen te maken. Hiervoor geef ik ook workshops en kan je mij hier altijd over berichten. Ja deze omgeving heeft mijn hart gestolen.

Stukje bij beetje heb ik in de afgelopen jaren de woning gemoderniseerd of verbeterd. Uiteraard heb ik er een persoonlijke touche aan gegeven, maar wel altijd de rustieke en landelijke stijl doorgevoerd.

Achter bevindt zich een groot terras met een overkapping aan de woning (zie hieronder het resultaat). Op die manier kun je genieten van de schaduw, BBQen of uitgebreid dineren aan een lange buitentafel. Vanaf het terras kijk je uit over het terrein van 1300 m2.

Van de spoorlijn wordt inmiddels geen gebruik meer gemaakt. De weinigen die je op een dag zult tegenkomen, zijn dan ook de bewoners die aan deze zijde van het spoor wonen. Je kunt dus volop genieten van de rust.

Ik wil je graag laten meegenieten van mijn spoorhuisje op het platteland, in de Limousin streek. Ook bij een bezoek aan Lourdes of Santiago de Compostela is een tussenstop in mijn huisje mogelijk. Alle seizoenen heeft zijn eigen charme en kan er in het huisje vakantie worden gehouden.Ben je nieuwsgierig geworden? Kijk en lees ook de andere pagina's.